RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor iedereen die van RPG's houd
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Je voorstellen

Ga naar beneden 
+11
Aphrodite
Devil
Anon
Black_Girl
SeaElf
gnisseh
Apollo
Bernou
Sunny
Teilv
Michelle
15 plaatsers
AuteurBericht
Michelle
Leider van dit forum.
Michelle


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 30
Registration date : 24-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimedi mei 27, 2008 5:47 pm

Hier kan je jezelf voorstellen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://altijdrpg.actieforum.com
Teilv
Moderator Webspelletjes
Teilv


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harmelen
Registration date : 27-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimedi mei 27, 2008 5:58 pm

Ik ben Cindy^^ Teilv is m'n achternaam, maar dan omgekeerd. Geen idee wie en waarom die persoon erop kwam om me zo te noemen, maar het klinkt wel goed(H)
Verder ben ik 16, woon ik ergens in Utrecht (Ja, Harmelen, maar dat kent toch niemand). Hobbies zijn vooral schrijven, muziek, muziek, muziek, muziek, oh, en photoshop & computeren in 't algemeen.
Ik ben vrij alternatief, alto dus, waar ik ontzettend blij mee ben (niet iedereen) en ik heb het meest onderschatte baantje van de wereld: krantenwijk/folderwijk (serieus, die brievenbussen zijn of te klein, of te laag, of je moet hele tuin doorlopen om die paar blaadjes erin te proppen)
Well... that's it.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cind-y666.hyves.nl
Michelle
Leider van dit forum.
Michelle


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 30
Registration date : 24-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimedi mei 27, 2008 6:08 pm

Ik zal mezelf ook maar voorstellen,
Ik ben Michelle, daarom is mijn nickname Michelle. Vrij logisch! Ik ben 14 jaartjes oud en woon in Best, Noord-Brabant. Ik zit op Hockey, waar we net kampioenen zijn geworden. Ik hou van lezen, verhalen schrijven, RPG-en en PSP-en (nee geen Playstation Portabel) Thuis hebben we 6 honden + 2 goudvissen + 2 cavia's.

Vragen kan je altijd stellen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://altijdrpg.actieforum.com
Sunny
Leider van dit forum.
Sunny


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Woonplaats : Neverland
Registration date : 27-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimedi mei 27, 2008 6:37 pm

*Copy, past* xD

Dan zal ik mezelf ook maar voorstellen zeker? ^^
Ik ben Kelly en ik ben 16 jaar. Ik woon in België, meer bepaald in een of ander boerengat in Limburg. xD Het ligt kort bij de Maas en er lopen veel koeien. (En ik vind koeien geweldige beesten! Razz ) Ik heb een zus en een broer. Ze zijn beiden ouder dan mij. Mijn zus heet Sara en mijn broer Vital. Mensen zeggen dat ik veel op mijn zus lijk, maar ik zie het dus niet. xD
Mijn hobbies zijn volleyball, paardrijden, lachen, lol maken, slapen, praten, lezen, RPG'en, muziek luisteren, films kijken, ... Mijn favofilms zijn Pirates of the Caribbean, Lord of the Rings, Domino, Moulin rouge, Harry Potter en zo zijn er nog wel een paar. Mijn lievelingsboeken zijn Harry Potter, Eragon en LotR (ookal vind ik ze niet allemaal even leuk).
Qua muziek luister ik het liefst naar Rock en punk, maar ook wel pop. Af en toe zit er een mooi rustig liedje tussen mijn muziek en natuurlijk de Almachtige-Disney-muziek! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Bernou
Beginner Rpgér



Aantal berichten : 28
Registration date : 28-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimewo mei 28, 2008 9:13 am

@Sunny, dat ritueel ken ik*

Mijn naam is Bernou en ik ben 16 jaar oud. Ik woon in een klein gat in het noorden van Nederland. Friesland om precies te zijn. Ik heb één broer en natuurlijk mijn ouders. Ook mijn kat en konijn mogen natuurlijk niet vergeten worden.
Ik ben ongelofelijk gek van RPG en doe het daardoor ook super graag. Vandaar ook mijn lidmaatschap op dit forum ^^
Ik houd erg van muziek luisteren en vind de bands; Simple Plan. My Chemical Romance, Kaiser Chiefs en Blink 182 erg goed. Mijn hobbies zijn Korfbal en RPG'en.
Mijn lievelingsfilms zijn Harry Potter, Stranger than Fiction en The Lord of the Rings. Mijn lievelingsboeken zijn die van Harry Potter.
En Kell..De Almachtige Disney Muziek Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Leider van dit forum.
Apollo


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimewo mei 28, 2008 1:36 pm

Hoi!

Ik ben Kevin en ben 16 jaar, ik woon in Ede, dat ligt in Gelderland. Ede is echt de leukste dorp/stad om te stappen! Very Happy Mijn hobby's zijn: lezen, uitgaan, vrienden, meisjes, deejay, fitness en een keer een potje voetbal met een paar vrienden is ook wel leuk. Natuurlijk hou ik ook van fora's en van me ps 3. Ik houd van Hardcore maar ben geen gabber. Mijn lievelingsfilms zijn: Collateral, Miami Vice, Harry Potter reeks, Lord of the rings reeks en nog veel meer, ik ben een echte film persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
gnisseh
Beginner Rpgér
gnisseh


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 30
Registration date : 29-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimema jun 09, 2008 8:20 pm

Ik ben Larissa, 14 jaar. Mijn hobby's zijn: Tennissen, voetballen, darten, computeren, RPG'en, MSN'en, Naruto kijken/lezen, films kijken, muziek luisteren en Hyves! Cool
Mijn lievelingsfilms zijn: Harry Potter allemaal, Lord of the Rings allemaal, Potc allemaal, Nothing Hill, The sisterhood of the travelling pants, Legally Blond 1+2 en nog veel meer!
Dat was het wel zo'n beetje, wat tenminste boeiend is of niet zo ingewikkeld Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
SeaElf
Beginner Rpgér



Aantal berichten : 8
Registration date : 09-06-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimewo jun 11, 2008 4:29 pm

nou, dan kan ik niet achterblijven... Ik ben nick, 15 jaar oud en ik woon in borft (bodegraven) (gehucht in zuid-holland) ik zit op dezelfde school als cindy en larissa (how nice). Mijn hobby`s zijn schrijven, lezen, rpg-en, streetball, streetball en streetball.
Favo films: Lotr, Pirates of the caribean, Step up 1&2, Coach carter en andere B-ballfilms.
Favo boeken: boeken over midkemia, lotr(nu in bezig, deel 3), Harry potter, Eragon
Favo muziek: chris brown, Dj Khaled, Akon, Ne-Yo, Rick Ross, Lil Wayne, Flo Rida, Justin timberlake &nd many more.
Favo dier: vogel!!!!!!!!!!!!!!! (that makes the bridman thing have sense)
Terug naar boven Ga naar beneden
Black_Girl
Beginner Rpgér
Black_Girl


Aantal berichten : 9
Registration date : 11-06-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimewo jun 11, 2008 9:16 pm

Ik ben Steffy Depoortere en woon in België => West-Vlaanderen. Ik ben 16 jaar oud, heb schoenmaat 41 en ben 1m64 groot.
Ik heb niet echt vast hobbies; enorm veel achter de pc zitten, slapen, puzzelen, lezen, fanfics schrijven ... allemaal enorm gewoontjes.
Op forums zit ik zo'n 4-5 uren per dag als er veel te doen is, dus niet als het een beetje doodloopt ...
Ik heb 1 jongere broer en 2 zussen. 1 oudere en 1 jongere. Mijn ouders zijn niet gescheiden en ik heb 2 fretjes; Stella en Woody. Woody is al tam; daar kun je nu dus al alles mee doen. Spelen, mee in de zetel liggen ... in je kledij laten kruipen enz... Maar Stella is nogal bijtachtig. Heb er al enkele lidtekens aan over gehouden ondertussen.
Ik ben fan van HP sinds het 6de leerjaar denk ik, door een vriendin die er geobserdeerd door was, maar nu is dat nog enkel mijzelf

Ik volg Verzorging in de regio Kortrijk, maar dat ligt me eigenlijk niet echt Ik heb eerst twee jaar Sociaal Technisch gedaan, maar het tweede jaar heb ik nogal dom gedaan door nooit werken af te geven en niet te leren enzo ... dus dan ben ik gezakt naar beroep; kantoor-verkoop. Heb ik ook twee jaar gedaan en haalde ik 79,5 %, maar ik heb halsoverkop veranderd naar verzorging en nu haal ik maar 62 % meer ... dusja... Maar nu zit ik weer gezellig in Kantoor en is alles weer in orde, behalve mijn puntjes dan ... (A)
Ik ben een grote fan van Tokio Hotel ... , maar luister ook naar Evenesence , Within Temptation, Mika, Alexz Johnson, enz ...
Ik kijk ook enorm graag tv; ben gek van horrorfilms, maar ik kijk ook graag naar romantische of komische films

Wel; als je verder nog vragen hebt; stel ze gerust
Terug naar boven Ga naar beneden
Anon
Beginner Rpgér



Aantal berichten : 3
Leeftijd : 29
Registration date : 24-08-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimezo aug 24, 2008 9:53 pm

Ik ben anoniem. Very Happy

Om jullie toch een idee te geven, ik ben een jongen, 13 jaar, 1,78 meter lang. Zit in de 3e van het gymnasium. Ik heb RPG's gespeeld, maar niet zoals degene die hier zijn, meer D&D-achtig.

Muziek: Vooral Indy, zoals The Kooks en the Arctic Monkeys. Ook Muse, Green Day en af en toe wat Techno. Films: Ik kijk alles wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devil
Beginner Rpgér
Devil


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 29
Registration date : 13-10-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimema okt 13, 2008 2:22 pm

Ik zal ook maar even voorstellen:

Ik ben Quinty, 13 jaar en woon in Maastricht. Ik heb schoenmaat 42half en ben 1.85 m lang. Ik heb een liefde voor horror, fanasty en Manga. mijn lievelings dier is een wolf en slang. Ik luister graag naar Rock en Musicals. Mijn favo kleur is zwart. Ik zit erg graag achter (voor:P) mijn pc en dan vooral fora. Zo als jullie kunnen zien is spelling niet mijn beste vak. Ik doe nu 2 HAVO, maar ben vorig met hakken over de sloot over gegaan. Ik lees vaak en dan vooral horror en fanasty, Harry Potter, Darren Shan, en dat soort dingen. Mijn favo film is LOTR en Titanic.

Nog meer vraag maar raak ik geef tog wel antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teilv
Moderator Webspelletjes
Teilv


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harmelen
Registration date : 27-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimema okt 13, 2008 3:18 pm

Goedemorgen:B Welkom, enz. Vraagje, hoe kan je rock met musicals combineren? Lijkt mij het tegenovergestelde of heb ik t nu helemaal mis? XD LotR is gaaf^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cind-y666.hyves.nl
Devil
Beginner Rpgér
Devil


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 29
Registration date : 13-10-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimezo okt 19, 2008 3:39 pm

ja klpt maar het gaat wel, bijv. als ik kwaad ben dan zet ik rock en anders draai k vooral musical.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aphrodite
Beginner Rpgér
Aphrodite


Aantal berichten : 7
Registration date : 19-10-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimezo okt 19, 2008 3:56 pm

H ' llo ,

Ik ben Marieke 13.5 jaartjes jong. Ik woon in België in West-Vlaanderen.
Mijn hobby's zijn : Tennis , Zwemmen ( competitie ), woord ,tekenacademie, lezen...
Ik zit heel erg veel op forums , Netlog & Youtube. Toch zo'n 2 à 3 u. Ik heb bruin haar en grijze ogen ik ben 1.74m groot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra Belacqua
Beginner Rpgér
Lyra Belacqua


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 29
Woonplaats : somewhere with my dragon Brissingr
Registration date : 19-10-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimezo okt 19, 2008 4:04 pm

Heya,

Ik heet Nicole ben 14 jaar, ik woon in Gorinchem.
Mijn hobby's zijn : dansen, Lezen, tekenen, rpgen, en veel lol hebben met mijn vriendinnen^^.
Ik zit best veel op forum's en af en toe op hyves.

Heb je vragen stel ze gerust^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
TheJoke
Beginner Rpgér
TheJoke


Aantal berichten : 25
Leeftijd : 29
Woonplaats : Emma Watson's Heart :P
Registration date : 29-10-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimewo okt 29, 2008 8:44 pm

ik zal me ook een vooorstellen ¨Razz
Ik ben dus d'n Joke Razz ookwel bekend als Lander of Gaffel.
De meesten zullen mij al kennen van HpLezier magouw Razz
ik woon in West Vlaanderen en kijk al lang uit naar een plaatsje ergens in een Admin team [>Hint] Ik heb geen Hyves maar wel Netlog [link op m'n profielpagina]
Ik ben 14

Als je nog iets wilt weten Just Ask Me Razz [IkByt>Niet]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/MyPoisonedRomance
Teilv
Moderator Webspelletjes
Teilv


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harmelen
Registration date : 27-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimewo okt 29, 2008 10:19 pm

Ken je dus niet, dus ga wel leuk vragen:B Nog iets van hobbies? Favo fantasyboek/film?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cind-y666.hyves.nl
TheJoke
Beginner Rpgér
TheJoke


Aantal berichten : 25
Leeftijd : 29
Woonplaats : Emma Watson's Heart :P
Registration date : 29-10-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimewo okt 29, 2008 10:22 pm

Teilv schreef:
Ken je dus niet, dus ga wel leuk vragen:B Nog iets van hobbies? Favo fantasyboek/film?

Mijn hobbies zijn photoshoppen, wielrennen, tv kijken, filmpjes maken, Chiro
Mijn favo boek heb ik niet echt ik lees zeer graag HP. Mijn favo film is ook HP maar daar komt ook POTC, LOTR,... bij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/MyPoisonedRomance
Lyra Belacqua
Beginner Rpgér
Lyra Belacqua


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 29
Woonplaats : somewhere with my dragon Brissingr
Registration date : 19-10-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimedi nov 04, 2008 11:17 pm

hey Lander ja ik ken je inderdaad al van hpplezier en jij mij vast ook wel Razz

maar hoe komt het dat je zo gek bent van het Huis Anubis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Beginner Rpgér



Aantal berichten : 1
Registration date : 16-03-09

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimema maa 16, 2009 10:50 pm

Ik zal me dan ook maar eventjes voorstellen ^^ Ik ben Anadria, 18 jaartjes jong en ik woon in België. Mijn hobby's zijn drummen, lezen, schrijven en muziek luisteren.
Drummen doe ik al sinds ik 10 was en ik doe dat echt zo vreselijk graag. Ik speel ook in de plaatselijke harmonie, waar ik ook percussie moet doen. Dat is ook wel leuk, maar drummen zelf doe ik nog steeds het liefst.
Schrijven doe ik al van zolang ik kan schrijven. Ik schrijf vooral fantasy-verhalen omdat ik gewoon helemaal geobsedeerd ben door fantasy. Vooral voor vampiers heb ik een huge obsessie (die stilaan wat uit de hand begint te lopen XD). Dus ook lezen is bij mij vooral fantasy-verhalen. Liefst met zoveel mogelijk vampiers ^^ maar het hoeft niet. Ik heb ook veel fantasyboeken die ik geweldig vind waar geen vampiers in voorkomen Smile
Qua muziek hou ik wel van veel verschillende soorten maar ik neig toch steeds weer het meest naar rock, punk, alternative, indie... die dingen. En ook de muziek van de groep Sigur Ros ben ik helemaal verslaafd aan. Maar die valt niet echt onder een genre te plaatsen, en ook niet te omschrijven. Je moet het gewoon luisteren en wteen te appreciëren om het goed te vinden.
Ik studeer Toegepaste Taalkunde Engels en Russisch in Antwerpen. Ik hoop daar over enkele jaartjes vertaler-tolk in te worden. Maar dat is nog ver weg, aangezien ik nog maar in m'n eerste jaar zit en de opleiding minstens 4 jaar duurt. (En alles ik alles kan doen wat ik wil doen is het 6 jaar in mijn geval XD).
Euhm... verder is het enige dat ik nog te vertellen heb, dat ik een Wiccan ben. That's it ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
Leider van dit forum.
Michelle


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 30
Registration date : 24-05-08

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimema sep 07, 2009 11:29 pm

Welkom op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://altijdrpg.actieforum.com
Darlene
Beginner Rpgér
Darlene


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 33
Registration date : 21-09-09

Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitimema sep 21, 2009 7:59 pm

*Even gekopieerd van mijn site. xD*

Op 7 maart 1991 kwam ik hier op de planeet aarde, helaas wel 6 dagen te vroeg. Mijn moeder heeft mijn een Engelse naam gegeven, namelijk Darlene. Dit wordt vaak verkeerd uitgesproken, meestal zeggen mensen mijn naam zo als het er staat, maar het moet Darlien zijn.

Ik heb mijn vmbo diploma, die heb ik gehaald in 2007, daarna heb ik havo gedaan maar heel onverwacht was ik gezakt. Ik wil graag mijn havo diploma en doe nu dan een 1-jarige opleiding doen en daarnaast ga in mijn havo diploma als nog halen. Als ik dan uiteindelijk mijn diploma heb, ga ik Journalistiek doen, de bedoeling is in Zwolle op Windesheim.

In mijn vrijetijd doe ik graag dingen met vriendinnen, shoppen, foto’s maken, naar de bioscoop gaan. Ook speel ik piano en gitaar, dat ik nog niet zo lang doen. Ik ben een grote Harry Potterfan, vooral van Emma Watson en Daniel Radcliffe. Ook ben ik een Twilightfan. Beide boeken vind ik geweldig om te lezen en verslind ze dan ook. Ik hou sowieso van boeken lezen en van films kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Gesponsorde inhoud





Je voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je voorstellen   Je voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG  :: Belangrijk :: Jezelf voorstellen-
Ga naar: