RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor iedereen die van RPG's houd
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Back to the past - RPG

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Teilv
Moderator Webspelletjes
Teilv


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harmelen
Registration date : 27-05-08

Back to the past - RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to the past - RPG   Back to the past - RPG - Pagina 2 I_icon_minitimeza okt 18, 2008 7:28 pm

Voor haar lag het straatbeeld dat haar niet echt gewend was. Brianna liet haar mond open vallen, zonder dat ze het zelf door had. 'Wauw...' fluisterde ze met ontzag. Gevolgd door afschuw; 'Waar zijn de bomen? Waarom is er geen enkel normaal plekje natuur hier?' Nogmaals ging haar blik over het grijze stadsleven onder haar. Zelfs geen pot met planten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cind-y666.hyves.nl
Michelle
Leider van dit forum.
Michelle


Aantal berichten : 90
Leeftijd : 30
Registration date : 24-05-08

Back to the past - RPG - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back to the past - RPG   Back to the past - RPG - Pagina 2 I_icon_minitimema okt 20, 2008 4:51 pm

Back to the past - RPG - Pagina 2 Girl

'Ja, ik weet het. Ik heb er veel van gelezen in boeken. Het schijnt dat ze prachtig zijn. Nu word er met machines zuurstof aangemaakt.' Veronique vind het heel erg. Het is haar vader die de laatste bomen had gekapt. 'Maar...' Veronique probeerde opgewekt te klinken. 'Op mijn kamer staat een plantje. Een heel bijzondere. Wil je hem zien? We kunnen hier wel wachten maar dat heeft ook geen zin. Die tijdreismachine is kapot en daar kunnen ze niets mee doen. We moeten dus een andere manier kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://altijdrpg.actieforum.com
 
Back to the past - RPG
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Solli]Back to the past - Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG  :: Tijd :: Toekomst-
Ga naar: